tirsdag 6. juli 2010

Nydelige premier

Jeg har vært så utrolig heldig å vinne flotte premier fra Det lille huset med druehage som er en kjempefin blogg, der Gro-Beate forteller om livet i Svelvik.
I går kom det en fin pakke i postkassa. Se så nydelig kort, og en søt liten rose.


Inni var det et blondehjerte som duftet nydelig av lavendel, to små glasskåler og en liten krukke med duftstener. Hubby trodde forresten at stenene var drops, og det var så vidt jeg rakk å stoppe ham før han puttet en i munnen. Han ble helt forskrekka da jeg hylte "Neiii!" "Jeg skulle bare smake på én...", sa han betuttet. Stakkars, det er ikke alltid lett å være mann. :-)


Etter at de nydelige tingene var beundret fra alle kanter (og Hubby var blitt overbevist om at jeg ikke prøvde å ta fra ham snop), bar det ut på badet for å finne en plass til det hele.

Hjertet hang jeg på veggen over toalettet.


Krukken og glasskålene fikk plass på en liten hvitmalt rottingkommode. Jeg hadde noen små såper med roseduft som akkurat fikk plass i skålene. Ble det ikke lekkert?


Foran ligger to skjell som er ferieminner fra Indonesia. De har små rosa striper som matcher såpene. :-) Oppi kurven ligger alskens skrubber og børster.


Over kommoden henger forresten skiltet som jeg vant fra Villa Klaraberg for noen uker siden. Synes det hele passer så fint sammen. Det ellers så kjedelige baderommet har fått en liten idyll som gjør meg i godt humør om morgenen.
Tusen takk til Gro-Beate for en nydelig premie. Dette satte jeg utrolig pris på!

Jeg kommer ganske snart til å ha en give away selv, der jeg kan friste med reisesett fra L'Occitane og andre små godbiter. Så, følg med!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med nydelig gevinst.
Så flott det ble på badet ditt.
Ønsker deg en fortsatt fin tirsdagskveld.
Klem fra Mio

Fossestua sa...

Grattis med den fine premien! Kanskje blir det en til? Tvi tvi i giveawayen hos meg :)
Kjempekoselig at du har lagt deg til som følger :)
Har kost meg her inne en stund nå,og kommer helt sikkert tilbake :)
Sommerklem fra Lise

Anonym sa...

Å, så fint det ble.
Skal bli med på din give away når den kommer. Elsker L'Occitane! :-)