torsdag 27. januar 2011

Vakkert

Temaet for mandagsutfordringen hos Petunia denne uken er "vakkert". Vakkert er det jo så mangt som er, men det bildet som fallt meg inn akkurat nå var dette her:

Det ble tatt en solfyllt men iskald morgen for noen år siden. Sola hadde så vidt begynt å lunke luften litt, men føllet holdt seg tett inn til mamma'n sin, for få litt av hennes kroppsvarme. Selv om han nok var veldig nysjerrig på fotografen, så lot han seg ikke lokke til å komme bort å hilse på.

Vil du se flere vakre bilder, så ta en titt på siden til Petunia.

7 kommentarer:

sylvia sa...

nydelig bilde, men stakkars føll da, må jo ikke være ute å fryse,
klem fra sylvia

Tove sa...

Fint bilde...
Klem Tove

Sukkertøy for øyet sa...

Herlig bilde..
For et hesteente som meg så drømmer jeg meg helt vekk i slike bilder :)
Har en ising, som har fungert som reservepappa i hele vinter. Så søte :)

Petunia sa...

Dette er vakkert!! Et nydelig bilde og hester er bare så flotte dyr! Ja, nå er det snart fredag. holder på å gjøre klart "Himmelsk" innlegget som skal postes i morgen tidlig. Lyspæren på bilen er skiftet! Sweet!!!

Hegeslilleboble sa...

Nydelig bilde!! Koselig utsagn fra den eldre mannen om skillingsboller som du skrev på bloggen min:).

Anonym sa...

Nydelig!
Ønsker deg en fin helg, nyt den og kos deg masse.
Klem fra Mio

Merete sa...

Hei :)
Takk for en hyggelig kommentar i bloggen min.
Så fin blogg du har! Og så glad jeg ble, at du har oppskrifta på verdens beste + bilder :) Jeg satt nemlig å tenkte på at jeg har skulle bake kaken. Jeg har aldri bakt den og min mann elsker verdens beste.
Jeg legger meg til som følger, ha ei flott helg.