mandag 7. februar 2011

Give Away - Ramsign Skilt


Åh, så heldige dere er! Jeg er rent ut misunnelig, for dere har nemlig sjansen til å vinne et av de fantastisk vakre emaljeskiltene fra Ramsign.


Ramsign tilbyr ekte gammeldagse, håndlagde dørskilt med originalt design og fet blank emaljering.


Den heldige vinneren får selv velge nummer- eller navneskilt, og hvilken design man ønsker.


For å bli med i konkurransen, må du gå inn på Ramsign sin nettside og velge deg ut din favoritt.
Du får ett lodd for å skrive en kommentar der du forteller meg hvilket skilt du liker best.
Du kan få ytterligere ett lodd for å bli følger av Hilltop House, og enda ett om du linker til konkurransen fra din egen blogg eller fra Facebook.
Husk å skrive hvor mange lodd du tar.


Alle kan være med på konkurransen, også de som bor i utlandet, for Ramsign sender overalt. Selvsagt kan du også være med om du ikke har egen blogg, men da må du huske å skrive e-postadressen din, slik at jeg får tak i deg.


Fristen for å melde seg på konkurransen er 10. mars.

Lykke til!

48 kommentarer:

Prinsesse Vilikke sa...

Disse skiltene er skikkelig fine! Jeg elsker Highlander. Tar to lodd.

Unknown sa...

I love!
Disse skiltene er bare råkule!!!
Tar 3 lodd takk;)
Og min favoritt er Highlander!

Ha en fin mandag!

Klem Line

Anonym sa...

De skiltene er bare så nydelige.
Vil gjerne være med i trekningen med 3 lykkelodd.
Min favoritt er også Highlander.
Ønsker deg en fin mandag.
Klem Mio

Anonym sa...

Highlander er også min favoritt og med tallet 14 så blir det perfekt:)

La meg som følger nå så 2 lodd:)

Beate i Husets Hjerte sa...

Tar to lodd jeg og! ønsker meg Engelhardt navnskilt. lekkert!!!

ANETTESHUS.COM sa...

Takk for hyggelig hilsen:)

Hurra! Jeg blir med:) Disse skiltene er sååå flotte!!

Ha en fortsatt fn mandag!

KLEM KLEM
Anette:)

Anonym sa...

Hei. Min favoritt er Engelhardt husnummerskilt:)
Tar gjerne 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Lenemora sa...

Hei Jeg vil gjerne være med i trekningen om disse flotte skiltene!

Klem Lenemora

Thora sa...

Jaaa jeg vil veldig gjerne være med, har sååå lyst på ett slikt skilt. Har flere favoritter. Gleder meg til å følge din blogg. 2 lodd til meg. Klem fra Thora.

Tomines hjem sa...

jippi... flaks for meg.. jeg blir gjerne med jeg synes alle er såå flotte...

så hyggelig at du har lagt deg som følger av bloggen min.. jeg håper du liker den..

ha en fin fin dag.. ♥♥♥

Anonym sa...

Jag är med :)
Tycker om skyltarna med svart bakgrund.
Har tipsat: http://hansmunmotminhud.blogg.se/2011/february/tavlar-skylt.html
så tar två lotter tack.
Kram Johanna-Sofia
mungipa@hotmail.se

-Kamilla- sa...

Jeg synes highlander skiltet er sååå fint!! Legger meg til som følger og tar to lodd :0)
*Krysser fingrene!!*
-Kamilla-

lenapenas-verden sa...

Heisann..blir gjerne med og min favoritt er engelhardt : ) nydelig : )

Lille Persille sa...

De er så fine! Jeg liker best det hvite nummerskiltet med sort dobbelkant:)

Ha en fin kveld:)

Vimså sa...

Hei.
Jeg er veldig svak for de ovale dørskilta med navn og hjerte.. Har lagt meg til som følger, så det blir 2 lodd på meg i denne runden.
Ha en fin dag.
Mari Johanne

Mie fra Mies Mirakler sa...

Takk for at du ville være med på min giveaway, nå blir jeg med på din også ;)
Min favoritt er skiltene med små røde hjerter på :) Legger meg til som følger også jeg så 2 lykkebringende lodd til meg takk :) *♥*

Mone Beate sa...

Jeg blir gjerne med på denne, tar 3 lodd :) Innlegget finner du her: http://monebjo.wordpress.com/2011/02/13/det-andre-man-ma-gj%C3%B8re/

Favoritten er Highlander, som så mange over meg :)

livet på kvasseberget sa...

hei!
så koselig at du ville være med på give awayen inne hos meg:)
Jeg hiver meg med her også jeg og tar 3 vinnerlodd! Min favoritt en Highlander rundt navneskilt, de er bare så lekre!

Blir spennende å følge oppussingsprosjektet ditt videre, kommer til å bli kjempe fint!

klemmer fra kine

Anonym sa...

Prøver lykken her med et lodd. TVI TVI! :)

ingerkatrine@yahoo.com

Ha en fin dag :)

Anonym sa...

Veldig koseleg blogg. Eg vil gjerne ha eit lodd! Bloggar ikkje sjølv, men les mange!
beste helsing camillash@tussa.com

Anonym sa...

Flott give away, delte og registrerte giwe awayen deres på konkurransenett.no likegodt :) Jeg liker best de sorte,runde med rødt hjerte på bunnen. Ønsker dere en super helg. Hilsner fra Tone, tonelove_89@hotmail.com

Bente_s sa...

Så fine skilt :)
Likte kanskje best Engelhardt (eller Highlander :))

Følger deg, og linker på FB, så skulle det bli 3 lodd :)

God helg !

Mai sa...

Engelhardt er min favoritt!

Ett lodd her. :)

Hilsen Mai ( jethi_i@hotmail.com )

Anonym sa...

Likar Lighthouse best, vil passe best til det raude huset vårt med kvite karmar.. men Engelhardt er eigentlig favoritten, det har finast font.
1 lodd. masiki (ætt) logstoff. com

Fra huset i svingen sa...

Jeg liker Engelhardt best, og ønsker meg veldig et husnummer!
Tar 3 lodd (kommentar+følger+link)

Ha en fortsatt fin helg!

Klem Karianne

Hege Anita sa...

Highlander er favoritten.
2 lodd på meg ofr kommentar og link på FB.
sorgenfri2(ætt)hotmail.com

Storbyliv sa...

••♥•• Så utrooolig mange fine skilt ••♥••

Jeg har tipset alle mine 272 facebook venner, samt delt link på veggen min =)

Er også følger, og her kommer yndlingsskiltet mitt (som jeg virkelig har veldig lyst på) :

http://ramsign.no/product_enlarge.asp?itemID=716

3 lodd opp av hatten på meg =))

Hilsen Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

Kristin - Puccasverden sa...

Ramsign er helt fantastisk, og Metropolitan er min favoritt!!

Jeg tar med meg tre lykkelodd :)

Kristin

Anonym sa...

Her deltager jeg helt sikkert mit højeste ønske er et sådan skilt til mit nye kolonihavehus jeg fik af manden igår Nu må lykken da snart være med mig 3 lodder til mig.Kram Else

Anonym sa...

Jeg tar med glede ett lodd:-)

privatrett(a)hotmail.no

Unknown sa...

Det svart/hvite Highlander i 8x27, er nydelig!
Jeg tar 2 lodd, linker selvfølgelig;-D

Klem fra Grete

Velkommen til Himmelfryds blog sa...

Hej

Jeg vil helt vildt gerne være med i din give away. Highlander vil passe super flot til vores hus. Jeg er med, med 2 lodder.
Knus Annette

Velkommen til Himmelfryds blog sa...

Hej

Jeg vil helt vildt gerne være med i din give away. Highlander vil passe super flot til vores hus. Jeg er med, med 2 lodder.
Knus Annette

hjem hos linda sa...

Tudeluuu!!
Klart jeg vil være med:Highlander..
3 lodd på meg:0)
Krysser fingrene for at jeg vinner

:0) :0) :0)
Klæm linda:0)

Ida Lind sa...

Jeg deler på facebook- tar tre lodd i trekningen din :)

Jeg likte best skiltene fra Engelhardt jeg :) Men det var mange fine der!

Anonym sa...

Jeg deler på facebook- og deltar med to lodd! Av skiltene likte jeg Highlander best.
olemartinjensen@live.no

Ole-Martin

Anonym sa...

Lucky me:)
Snublet over bloggen deres nå i kveld og fikk masse inspirasjon til å gå i gang med oppussing av vaskerommet. Vil selvfølgelig også delta i trekningen om et emaljeskilt fra Ramsign! (Engelhardt er min favoritt) Vennlig hilsen Tove.

Stine sa...

Som mange andre her, falt også jeg for Highlander! Jeg er på flyttefot, så et nytt dørskilt hadde passet supert :)

To lodd til meg.

Lykke til videre!

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Jeg liker best Metropolitan :)
De er jo superfine alle da :)
Linker på min blogg- så 2 lodd på meg :)

Klem Anette

Lene sa...

3 lodder til mig tak. Bor i nyt hus og mangler et skønt skilt.

Lene sa...

Undskyld, jeg glemte at skrive hvilket skilt jeg bedst kan lide...og det er klart de hvide med sort ramme. Knus fra Lene der er med på 3 lodder

Loulou sa...

Wauw :) Den må jeg bare lægge to lodder ind på... Tak!

Mia sa...

SÅ FINT - et lod til mig :)

hejsa80 sa...

Min favoritt er Highlander.

Jeg er med med 2 lodd :)

Anonym sa...

Hei! Jeg synes det skiltet med hvite nummerskiltet med sort dobbelkan var helt nydelig!

To lodd på meg!
Ha en superduper dag :)

Hilsen Camilla H.

Nennes sa...

Møter du noen uten smil, så gi ditt.
alle er superfine!!!!

GroLinda sa...

Heisan ;o)
Sånn helt på tampen... Klarte jeg å bli med??? Ønsker meg et navneskilt til den nye døra vår. Tror det het Vrain eller noe? Ovalt,hvitt med sort skrift. ÅÅÅÅÅ som jeg ønsker meg det! Tar to lodd om det er mulig ;o)
Klem fra Gro :o)

Eli Kristin Magnussen sa...

Ååå, fantastisk flotte skilt og jeg så på nettsiden tidligere i dag. Her er det bare å kaste seg i giveaway'n med 3 stk lykkelodd, tvi tvi! :)

Jeg liker disse: Engelhardt husnummer
Mål: 15 x 15 cm

Ha ei flott helg!
Hilsen Eli Kristin