mandag 6. september 2010

Livstegn

Det har vært meget stille på bloggen de siste ukene, men ellers i tilværelsen er det mer enn nok av liv og røre. Med to forelskede tenåringer på besøk, deadline som henger over hodet mitt, nytt familiemedlem (Furryface), hus- og hagearbeid som MÅ gjøres og en endeløs rekke av håndverkere som kommer med stadig mer dårlig nytt om vaskerommet, så har ikke tiden strukket til.
Neste uke har besøket reist, bladet er gått i trykken, og vi har bestemt oss for å gi blaffen i alt arbeid og ta to dagers pustepause. Det gleder jeg meg stort til! Da kommer nok bloggeoverskuddet tilbake igjen også.



Inntil videre ville jeg bare be så pent om dere vil stemme på Hubby sitt nydelige bilde i Fotoverdens svarthvitt-konkurranse. Det avgjøres på Facebook. Legg gjerne igjen kommentar - det gir ekstra stemmer.
Tusen takk for hjelpen! :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håper det snart ordner seg med vaskerommet.
Synd jeg ikke kan stemme på Hubby siden jeg ikke er på Facebook. Lykke til i konkurransen.
Ønsker deg en fin ny uke.
Klem fra Mio

Karina sa...

Koselig at du vil være med i give away inne hos meg :)

Ha en herlig mandagskveld :)
Klem Karina

Fossestua sa...

Gleder med til Damenes aften ja...bare synd at ikke lommeboka er større :)

♥ Netta ♥ sa...

Jeg måtte bare innom og ønske deg lykke til i min giveaway - da er det bare å vente i spenning :-)

Klem
Netta