onsdag 9. juni 2010

Jeg vant, jeg vant!

Wow, jeg, som vanligvis aldri vinner noe som helst, har faktisk vunnet førstepremien hos Villa Klarabergs Give Away. Kunne nesten ikke tro det.


I dag dumpet det en hentelapp ned i postkassa, og jeg dro selvsagt ned til postkontoret med en gang. Tror Hubby var like spent som meg da vi åpnet flere fine pakker. I en konvolutt lå det to nydelige strykemerker. De vet jeg foreløpig ikke hva jeg skal bruke til, men inspirasjonen kommer nok snart, tenker jeg.




I den lille pakka var det en kjempekjekk dørstopper som jeg skal fylle med ris så den blir tung og stødig. Den blir nok i flittig bruk, for døra på gjesterommet vårt vil ikke stå åpen av seg selv.




I den store pakka var det et knallfint metallskilt i presis den lysegrønne fargen som jeg er så svak for. Er det ikke fint?



Det skal jeg henge på badet, for nesten alle håndkledene mine er grønne, så det kommer til å matche perfekt.


Dette var så hyggelig og inspirerende! Tusen takk til Jorunn på Villa Klaraberg, som for øvrig er en nydelig blogg som alle burde ta turen innom.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så mye med flotte gevinster.
Ønsker deg en flott onsdagskveld.
Klem fra Mio

Husfruen of Hilltop House sa...

Ja, ikke sant jeg var heldig Mio? Ha en fin kveld du også!

Hos Jorunn sa...

Hallo Husfruen! Så bra du likte tingene og at de passet inn! Tusen takk for dine pene ord over her, de varmet godt! Ønsker deg en flott uke! Klem fra Jorunn