mandag 14. juni 2010

Blomsterterapi

Ja, så var helga over, og sola er på plass igjen. Hrmf!
Jeg tror værgudene driver og har det moro med oss nå om dagen. Det ble ikke noe ettermiddagskaffe på terassen heller, for Hubby holder på å male vinduskarmer, og han hadde okkupert hele plassen med stiger og malingspann.
Så da måtte jeg ta med meg litt av sommeren inn i stua.

BUKETT FRA HAGEN. Ingenting lukter forsommer slik som syriner. 


Jeg er så glad i å ha blomster på bordet. Fargene og duftene gjør meg i godt humør, så det er sjelden det ikke finnes en vase å se hos oss.
Selv om det er mye slit med hage, så er det så ubekrivelig deilig å kunne tasse ut å hente blomster til å pynte opp med. Ikke det at vi har så mye å velge i mellom akkurat, men jeg kan alltids finne noe å sette i en vase. Vi har et vindskjevt syrintre som sikkert burde vært hugget, men vi har ikke hjerte til det. Det dufter jo så deilig i hagen når det står i blomst. Nå dufter det sommer innendørs også, og jeg er blid og fornøyd igjen. :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig bukett og nydelige bilder. Syriner er så nydelig
Vi har heller ikke så mye å plukke inn fra hagen enda, men håper jo det skal bli mye etterhvert.
Syrintreet vårt har bare noen få blomster, derfor har jeg ikke hjerte til å plukke dem inn.
Ønsker deg en fin mandagskveld.
Klem fra Mio

Fra huset i svingen sa...

Hei du vant trøstepremien i min give away!
Send meg en mail med navn og adresse så sender jeg den så fort som mulig :-D

Min mail er: marikanne_@hotmail.com

Klem Karianne

Martilie sa...

Oppdaget akkurat bloggen din..
Likte meg kjempegodt og la meg som følger! Gleder meg til å lese mer :)

Ha en fin kveld!

Tove